Általános torna

Minden korosztálynak

Választható csoportok

Mini torna csoport 1,5–2,5 éveseknek

Torna foglalkozások heti két alkalommal. Játékos, koordináció fejlesztő feladatok tornateremben, ahol a foglalkozásokon a szülők is jelen lehetnek! Bérletes rendszerben.

Kezdő tornász csoportok 3–5 éveseknek

Edzés heti két alkalommal. Növendékeink alap torna elemek gyakorlásával, a helyes testtartás elsajátításával, koordináció fejlesztéssel alapozzák meg tudásukat, amivel később tovább lépnek versenyzői vagy hobbi csoportjainkba.

A csoportokat jelentkezési sorrend szerint töltjük fel. Ha betelt egy csoport pótjelentkezésre van már csak lehetőség. Erről a listáról üresedés esetén szintén jelentkezési sorrendben tudjuk csoportjainkba felvenni a növendékeket.

Haladó tornász csoportok 5–7 éveseknek

Edzés heti két alkalommal, két helyszínen, Újbudán és Óbudán! Növendékeink torna elemek elsajátításával, koordináció és kondicionális képességek fejlesztésével alapozzák meg tudásukat, amivel később továbblépnek a versenyzői/hobbi csoportjainkba.

A csoportokat jelentkezési sorrend szerint töltjük fel. Ha betelt egy csoport pótjelentkezésre van már csak lehetőség. Erről a listáról üresedés esetén szintén jelentkezési sorrendben tudjuk csoportjainkba felvenni a növendékeket.

Hobbi torna csoportok 8–17 éveseknek

Ebbe a csoportba olyan iskolás korú gyermekek jelentkezését várjuk, akik nem feltétlenül szeretnék a versenysportot választani, de szeretnék élvezni a mozgás, a torna és a társaság örömét. Fontosnak tartjuk, hogy a mai digitális világban a tinédzserek és fiatal felnőttek is örömmel sportoljanak, ezzel megalapozva az igényt a mozgásra egész életükön át.

A csoportokat jelentkezési sorrend szerint töltjük fel. Ha betelt egy csoport pótjelentkezésre van már csak lehetőség. Erről a listáról üresedés esetén szintén jelentkezési sorrendben tudjuk csoportjainkba felvenni a növendékeket.

A tornáról röviden...

A torna egyensúlyt, erőt, hajlékonyságot, ügyességet, koordinációt, állóképességet igénylő sportág. A mozdulatok minden izomcsoportot (karok, lábak, vállak , törzs stb. izmai) megmozgatnak. A sportág fejleszti az önbizalmat és egyéb mentális képességeket akár a figyelem és a fegyelem.

A tornát férfi és női tornára osztjuk fel. A női torna szerei a talaj, ugrás, felemás korlát és a gerenda. A férfi szerek a talaj, ugrás, nyújtó, párhuzamos korlát, gyűrű, ló.

A szertornában részt vehet mindenki a legfiatalabbaktól kezdve, hobbi sportolókon keresztül a versenysport több szintjéig (beleértve a világklasszis tornászokat is).

A sportolók  a versenyeken kiviteli és nehézségi (anyagerő) pontszámot kapnak. Az esetleges technikai hibákért a versenyzők a kiviteli pontszámukból kapnak levonást. A nehézségi pontszám azon alapszik milyen elemeket mutatnak be.

Agy

Kimutatták, hogy a testmozgás oldja a szorongást, javítja a hangulatot, elűzi a stresszt és a depresszió ellen is hatásos. Elősegíti ugyanis a hangulatjavító szerotonin, valamint a fájdalomcsillapító és általános jó érzést okozó endorfinok felszabadulását az agyban.

Immunrendszer

A testmozgás erősíti az immunrendszert. 25-50 – százalékos a betegnapok csökkenése, ha valaki a hét nagyobb részén legalább 45 percnyi testmozgást végez.

Izomzat

A rendszeres edzés hatására megerősödnek az izmaink. Ennek következtében a csontok védettek lesznek a sérülésektől. A fejlettebb izomzat ugyanakkor stabilitást ad, javítja az egyensúlyt és a koordinációt.

Csatlakozz még ma csapatunkhoz és legyél tagja egy dinamikus közösségnek!
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Scroll to Top